Šventiniu laikotarpiu ESO mažins planinių elektros tinklo priežiūros darbų apimtis

https://www.supernamai.lt/ 8~614 1444 2 Lazdynų g. 21-111 , Vilnius Įmonės kodas: 302333597 Įmonės PVM kodas: LT100004691313
https://www.supernamai.lt/ 8~614 1444 2 Lazdynų g. 21-111 , Vilnius Įmonės kodas: 302333597 Įmonės PVM kodas: LT100004691313
Artėjant šventiniam laikotarpiui, ESO informuoja gyventojus, kad mažins elektros skirstymo tinklo darbų apimtis, trumpins atliekamų darbų laiką.

Atsižvelgiant į tebesitęsiantį karantiną, artėjančias šventes ir vaikų atostogas, yra peržiūrimi elektros tinklo rekonstravimo darbų grafikai siekiant kuo labiau trumpinti darbų laiką, kad gyventojai patirtų kuo mažiau nepatogumų dėl planuojamų elektros tiekimo atjungimų. Planiniai darbai nebus vykdomi gruodžio 24 – 27 d. ir gruodžio 31 d. – sausio 1 d. Švenčių dienomis ESO rūpinsis tik gedimų šalinimo darbais, pavyzdžiui, jei ant elektros linijos užvirto medis, dėl kitų priežasčių sugedo elektros linija ar transformatorinė, nustatyti kritiniai tinklo defektai ar sugedo kiti elektros ar dujų tinklo įrenginiai.

Pastaruoju metu sulaukiama gyventojų kreipinių dėl planuojamų elektros tinklo atjungimų. Patys gyventojai aktyviau nei įprastai kreipiasi ir dėl tinklo gedimų, taip pat siekdami užbaigti prisijungimo prie tinklo ar galios didinimo darbus savo namuose. Intensyvesnis darbų grafikas stebimas visą antrąją metų pusę dėl to, kad pavasarį, kai šalyje buvo paskelbtas pirmasis karantinas, dalis planuotų tinklo patikimumui skirtų rekonstrukcijos darbų buvo laikinai atidėta.

ESO supranta, kad karantino metu, kai didelė dalis gyventojų dirba iš namų, net laikinas elektros energijos išjungimas sukelia nepatogumų, tuo pačiu ESO turi pareigą užtikrinti energijos tiekimo patikimumą, kad elektros energija ir dujos pasiektų kiekvienus Lietuvos namus. Todėl kai kuriais atvejais klientams elektros tiekimą laikinai tenka atjungti ir dėl to, kad reikia prie tinklo prijungti naujus vartotojus kaimynystėje, kurie be elektros negali visavertiškai įsikurti pastatytuose namuose. Taip pat kai toje pačioje linijoje kiti klientai užsako atitinkamus darbus arba įvertinus žiemos metu kylančius pavojus yra būtina atlikti defektų ar potencialių grėsmių šalinimo darbus, kai dėl sniego ar ledo gali būti nutraukta visa linija ir laikas be elektros būtų kur kas ilgesnis.

ESO specialistai siekia užtikrinti, kad suplanuotas elektros tinklo atjungimas būtų kuo trumpesnis.Planinių atjungimų rugsėjo – lapkričio mėn. duomenys rodo, kad siekiant gyventojams sumažinti nepatogumus darbai atliekami vidutiniškai 2 val. greičiau nei būna planuota, o atliktų darbų vidutinė trukmė dažnai nesiekia 4 valandų. Tais atvejais, kai atjungti elektros tiekimą reikia daugiau nei 100-ui namų ūkių ir ilgiau nei 4 val., darbus atliekantys rangovai ieško galimybių panaudoti generatorius laikinam elektros tiekimui užtikrinti.

Tam, kad klientai galėtų pasiruošti planuojamiems elektros tinklo atjungimams, apie tai prieš 5 dienas informuojama kliento nurodytais kontaktais SMS žinute ir elektroniniu paštu. Esant ypatingoms situacijoms, klientams apie tai informavus ESO specialistus, su gyventojais ieškoma sprendimų, kada ir kuriuo laiku galėtų būti atlikti darbai arba esant galimybei prijungiami generatoriai laikinam elektros tiekimui užtikrinti. ESO apgailestauja dėl galimų nepatogumų, tačiau visada siekia išvengti neplanuotų energijos nutrūkimų bei kuo greičiau atlikti darbus.

Duomenys realiu laiku apie šalyje vykdomus ESO darbus pateikiami skaitmeniniame žemėlapyje adresu eso.lt/zemelapis. Jei gyventojams kiltų klausimų ar jie norėtų pasitikslinti dėl ESO atliekamų būtiniausių darbų laiko, trukmės, planuojamos darbų pabaigos, prašome skambinti nemokamu telefonu 1852.