Pirmoji statybos ir interjero paroda “SUPERNAMAI 2014” – iš organizatorių ir dalyvių lūpų

https://www.supernamai.lt/ 8~614 1444 2 Lazdynų g. 21-111 , Vilnius Įmonės kodas: 302333597 Įmonės PVM kodas: LT100004691313
https://www.supernamai.lt/ 8~614 1444 2 Lazdynų g. 21-111 , Vilnius Įmonės kodas: 302333597 Įmonės PVM kodas: LT100004691313
Panašu, kad po šių metų kiekvienas pavasaris nebus įsivaizduojamas be išskirtinės ir įsimintinos parodos “SUPERNAMAI”. 2014 balandžio 10-13 dienomis surengta pirmoji statybos ir interjero paroda iš panašių renginių išsiskyrė ne tik renginių, įspūdingų šou ar informatyvių konferencijų gausa, bet ir nuo pat pirmų dienų tapo vienu lankomiausių renginių.

O ir prasidėjo ji itin garsiai ir triukšmingai – skambiais valstybinio pučiamųjų instrumentų orkestro “Trimitas” garsais. Parodos atidarymo juostą vieningai perkirpo garbingi parodos svečiai: Aplinkos ministras Valentinas Mazuronis, Vilniaus meras Artūras Zuokas, Vilniaus Gedimino technikos universiteto rektorius prof. dr. Alfonsas Daniūnas, Lietuvos statybininkų asociacijos prezidentas Dalius Gedvilas ir parodos organizatorius UAB „Super namai“ direktorius Darius Jokubauskas

Vos per keturias dienas pasižvalgyti, apsipirkti, sužinoti svarbiausias statybų naujienas, išvysti įspūdingus renginius ar sudalyvauti smagiose akcijose čia susirinko daugiau kaip 40 000 lankytojų. Po Siemens arenos stogu neišsiteko ir net į gretimas aikšteles suvažiavo 200 įmonių, parodoje “SUPERNAMAI 2014” pristačiusių pagrindines šio sezono naujienas. Šventės organizatoriai pasirūpino, kad įėjimas į parodą būtų nemokamas, kas buvo vienas iš šio renginio išskirtinumų.

 

Būsto renovavimui ir energijos taupymui daugiausia dėmesio skyrusiu nauju renginiu patikėjo ir Vilniaus savivaldybė, būtent šią parodą pasirinkusi pirmą kartą pristatytoms„Energetikos dienoms“. Parodoje pastatytas modernus ir interaktyvus Vilniaus miesto savivaldybės stendas pritraukė nemažai norinčių pasinaudoti unikalia galimybe ir “pažaisti” interaktyviu pastatų šilumos suvartojimo žemėlapiu. Vilniečiai galėjo tiesiogiai pamatyti, kiek šilumos suvartoja jų namas skirtingais šildymo sezonais, palyginti šiuos duomenis su kaimyniniais daugiabučiais ir sužinoti, kaip sumažinti sąskaitas už šildymą. Kiekvienas užsukęs į Vilniaus stendą galėjo savarankiškai įdiegti energiją taupančias priemones ir vizualiai pamatyti, ne tik kaip tokiu atveju keistųsi jo daugiabučio išvaizda, bet kaip kistų vidaus patalpų temperatūra, anglies dvideginio kiekis bei išlaidos šildymui.

 

 

 

 

 

Kitas įspūdingas reginys, kuriuo galėjo pasidžiaugti visi norintys – krosnininkų šou. Pasisekė tiems, kurie pasinaudojo proga išvysti analogų pasaulyje neturintį vaizdą, kai vienu metu lankytojų akyse buvo pastatytis keturios visiškai skirtingos krosnys. Susirinkę galėjo ne tik stebėti, bet ir pakalbinti profesionalius meistrus, pasirinkti savo namams tinkamiausią variantą. O kad krosnys veikia nepriekaištingai įsitikinta jau sekmadienio rytą, kai užkūrus visas keturias naujai suręstas krosnis jose buvo iškepta nepaprastai skani duona, kurios norėjo paskanauti ir paragavo kiekvienas.

 

Parodoje “SUPERNAMAI 2014” pristatyti ne tik naujausi statybos ir dizaino produktai, bet ir net penkios informatyvios ir įdomios konferencijos, kur pranešimus skaitė daugiau kaip trisdešimt statybos ir interjero srityse dirbančių profesionalų. Smagiu akcentu, į kurį mielai įsitraukė parodos lankytojai ir svečiai, tapo balandžio 11 d. konferenciją “Pastatų inžinerinės sistemos” vainikavęs Modernių namų klasterio Monak2 suroganizuotas žaidimas “Statome interaktyvų namą”. Iš lego kaladėlių susirinkę galėjo pastatyti namą, savo energiniu efektyvumu pralenkiantį net pasyvius namus.

 

 

Parodoje, kurios partneriais buvo Aplinkos ministerija, Būsto energijos taupymo agentūra ir Vilniaus savivaldybė, pristatytos naujausios statybos, pastatų renovacijos, būsto įrengimo, aplinkos tvarkymo ir interjero įmonių paslaugos, modernios statybų technologijos bei produktai, sudarytos sąlygos naujiems komerciniams ryšiams užmegzti.

 

 

„Startas išties pavyko: ir parodos atidarymas, ir pirmosios dienos parodė, kad susidomėjimas mūsų renginiu tikrai nemažas. Jau pirmos dienos parodė, kad lankytojai čia ateina su labai konkrečiais norais ir susirenka kontaktus tų įmonių, su kuriomis norės bendradarbiauti ir po parodos“, – džiaugėsiparodos organizatorius UAB „Super namai“ direktorius Darius Jokubauskas. – „Jau dabar galiu pasakyti, kad tai ne vienkartinis mūsų projektas, jį vystysime ir kitais metais, o paroda turėtų tapti tradicine“.

 

 

Parodos startą teigiamai vertina ir parodos dalyviai. Štai savo naujausią produkciją – tinkuojamų fasadų šiltinimo sistemą ECOROCK FF pristačiusios bendrovės “Rockwool” techninis vadovas Andrius Buska džiaugiasi, kad parodoje galėjo gyvai parodyti, kaip reikia šiltinti fasadą ir kas svarbu atliekant tinkavimo darbus. “Parodos idėja puiki. O kadangi tai visiškai naujas ir dar nemokamas renginys – pritraukė tikrai nemažą srautą privačių vartotojų”, – tvirtina A. Buska. – “Energijos taupymas visuomet bus aktualus. Nepaisant, ar naujos statybos atsigauna, ar renovuojami jau esami, bet senesnės statybos pastatai. Todėl nestebino lankytojų dėmesys, nes mes jo tokio ir tikėjomės. Be abejo, džiugu, kad žmonės aktyviau dalyvauja ir domisi renovacijos procesais”. Pasak akmens vata prekiaujančios bendrovės eksperto, tokios parodos ypač naudingos galutiniam vartotojuipasiekti. Juolab, kad ir jie gali tiesiogiai konsultuotis su gamintojais.

 

 

„Ši paroda pirmiausia išsiskyrė tuo, kad buvo nemokama. O tokių jau seniai nedaro kiti organizatoriai, ne tik Lietuvos, bet ir užsienio. Patogioje vietoje, su patogiu parkingu ir lankytojams, ir dalyviams“, – tvirtina UAB „Baltparma“ direktoriaus pavaduotojas Jevgenij Kamenev. – „Kaip parodoje sekėsi mums, įvertinti tą tikrąjį rezultatą iš karto sunku, nes grįžtamąjįryšį mes pamatysime vėliau. Tačiau jau dabar galima pasakyti, kad buvo nemažai „pirminių“ kontaktų su potencialiais būsimais klientais“. Pasak statybinėmis medžiagomis nuo pamatų iki stogo prekiaujančios įmonės vieno vadovų, prie gerų įspūdžių iš parodos prisidėjo ir malonus bendravimas su organizatoriais. „Bendravome pirmą kartą, o jausmas buvo toks, kad esame seniai pažįstami“, – tvirtina J. Kamenev. – „Buvo užtikrinti išties operatyvūs sprendimai ir pagalba visais atvejais“.

 

 

“Kaip pirmai parodai, kaip startui – tai išties vykusi paroda. Išsiskyrusi pirmiausia formatu, kuris, mano nuomone, labai geras. Įėjimas buvo nemokamas, o tai sudarė prielaidą sukurti gerokai didesnį lankytojų srautą”, – sako UAB “Monier” vadovas Eduardas Jurevičius. – “Po šios parodos gal turiu tik vieną pasiūlymą parodos rengėjams. Manau, kad sekantį kartą būtų tikslinga sukviesti ne tik statybų ir interjero srityse dirbančias įmones, bet ir, pavyzdžiui, apželdinimo paslaugas teikiančias bendroves. Tokiu būdu į parodą atvykę žmonės galėtų pasirūpinti ne tik namo statybomis, bet ir aplinkos sutvarkymu, įsigyti sodinukų. Tačiau, kaip minėjau, iš esmės tai labai vykusi paroda, puiki pradžia”.

 

 

“Iš dešimties balų šiai parodai tikrai duočiau aštuonis. Paroda pavyko, ypač žinant, kad ji pirmoji”, – tvirtina UAB “Narasta” vadovas Romualdas Kadys. – “Pastabą turiu tik vieną, Nepaisant to, kad dėl nemokamo įėjimo žmonių srautai buvo palyginti nemaži, tačiau mes stovėjome gana nepatogioje vietoje. Net tie klientai, kurie atėjo ir ieškojo būtent mūsų stendo, ne iš karto galėjo rasti. Tačiau naujų kontaktų visgi pavyko užmegzti. O kitais metais rinksimės kitą mūsų ekspozicijai skirtą vietą”.

 

 

 

 

“Mano, kaip verslininko nuomone, paroda buvo išties pasisekusi. Mes šioje parodoje pristatėme visiškai dar naują Lietuvoje produktą – tandyrą – senovinę krosnį tikriems gurmanams. Tai keraminė krosnis, šašlykinė ir židinys viename. Todėl susidomėjimas mūsų produktu buvo labai didelis”, – džiaugiasi UAB “Dūmsta” direktorius Adomas Pesliakas. – “Labai džiaugiamės, kad mūsų produktą pamatė išties nemažai žmonių, juk paroda buvo nemokama. Ir nors vietoje įsigyti mūsų produkto buvo neįmanoma, tačiau esu tikras, kad parodoje su mumis susipažinę žmonės atvyks jau į mūsų įmonę. Mums paroda labai patiko ir buvo išties naudinga, susilaukėme tikrai daug interesantų”.

 

 

 

 

“Kas mums labiausiai patiko šioje parodoje ir kuo ji iš tiesų skyrėsi nuo kitų – nebuvo žmonių, atėjusių tiesiog šiaip sau pasižvalgyti. Absoliuti dauguma šios parodos lankytojų, užsukusių į mūsų stendą, buvo konkretų savo tikslą žinantys žmonės, atėję sužinoti apie jiems svarbius produktus ir apsispręsti, ar juos įsigyti”, – tvirtina UAB “Fauga” marketingo vadovas Boris Kuzmas. – “Kokie bus rezultatai, galėsim pasakyti po kokio mėnesio. Nors iš tiesų dar parodoje susiradome tikslinių klientų, taip pat iki šiandien, nors po parodos praėjo tik kelios dienos, sulaukėme ir kelių skambučių su užsakymais. Tad mes – tikrai patenkinti”.

 

 

 

 

 

 

 

 

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – Šią informaciją be raštiško kompanijos "Super namai" sutikimo naudoti kitose žiniasklaidos priemonėse griežtai draudžiama. Gavus sutikimą, nurodyti šaltinį.