Naujiena: įsivesk elektrą ar pasididink galią, vienu šuoliu

https://www.supernamai.lt/ 8~614 1444 2 Lazdynų g. 21-111 , Vilnius Įmonės kodas: 302333597 Įmonės PVM kodas: LT100004691313
https://www.supernamai.lt/ 8~614 1444 2 Lazdynų g. 21-111 , Vilnius Įmonės kodas: 302333597 Įmonės PVM kodas: LT100004691313
Šiuo metu ESO inicijuoja tolesnius pokyčius, kad vienu prisėdimu prie kompiuterio, galima būtų pajungti ne tik elektrą, bet ir dujas.

Gyventojai ir verslas jau gali įsivesti elektrą ar pasididinti jos galią greičiau, paprasčiau, tiesiog neišeidami iš namų. „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO), patobulinęs procedūras ir sistemas, klientams suteikia galimybę elektros paslaugas gauti vienu prisėdimu.

Klientas, prisijungęs prie svetainės www.manogile.lt ir pasirinkęs elektros įvedimo arba galios didinimo paslaugą, turi atlikti tokius veiksmus: nurodyti objekto tipą ir pagal tai pasirinkti galios poreikį, nurodyti žemėlapyje prisijungimo vietą, gauti sistemos sugeneruotą sutartį ir apskaičiuotą kainą bei ją apmokėti ir laukti, kol pasirinkta paslauga bus suteikta.

ESO sistemos iškart sugeneruoja užsakymą su galimybe mokėti, o ne prašymą, kurį anksčiau turėjo nagrinėti ESO darbuotojai, todėl klientui nebereikia laukti iki savaitės, kad gautų atsakymą dėl paslaugos kainos ir terminų – jis akimirksniu viską sužino savo kompiuterio ekrane ir iš karto gali sumokėti.

Be to, tiek buitiniai, tiek verslo klientai sistemoje galės palyginti įvairius elektros pajungimo variantus (pvz., pažiūrėti kaip keičiasi kaina keičiant prijungimo vietą).

Klientui nebereikia pateikti sklypo plano ar registrų centro išrašo, šių dokumentų patikra vyks automatiškai sistemose. Jiems net nebereikės vykti į klientų aptarnavimo centrus, jei tikrinant dokumentus iškiltų kokių netikslumų – su klientu (verslo ar gyventoju susisieks ESO vadybininkai.

„ESO ne žodžiais, o nuosekliais darbais vykdo pažadus klientui. Jau nuo Naujųjų Metų inicijavome pokyčius ir naujiems klientams nebereikia pristatyti Valstybinės energetikos inspekcijos pažymos. Procesai tapo ne tik trumpesni, pigesni, bet ir efektyvesni. Tęsiame savo veiklos paprastinimą ir efektyvinimą. Nuo šiol, pasitelkę elektronines sistemas, daugelį procedūrų atliekame už savo klientus, todėl jiems elektra į namus ar verslo poreikiams, atkeliaus greičiau. Net ir įdiegus tokius pokyčius, kainodara klientams – nesikeis,“ – sako ESO Paslaugų tarnybos vadovas Renaldas Radvila.

Pažymėtina, kad klientai nuotoliniu būdu gali ne tik įsivesti elektrą, bet ir pasididinti jos galią. Gyventojai ją galės didinti iki 50 kW, o verslas – iki 150 kW.

Kasmet ESO sulaukia iki 45 tūkst. klientų paraiškų įsivesti elektrą ar padidinti jos galią. Viliamasi, kad sukūrus inovatyvią ir modernią paslaugą, klientams procesai ne tik taps greitesni, bet ir lengviau prienami, taupys jų laiką.

Šiuo metu ESO inicijuoja tolesnius pokyčius, kad vienu prisėdimu prie kompiuterio, galima būtų prisijungti ne tik elektrą, bet ir dujas.