Kaip padidinti šansus parduoti arba išnuomoti būstą

https://www.supernamai.lt/ 8~614 1444 2 Lazdynų g. 21-111 , Vilnius Įmonės kodas: 302333597 Įmonės PVM kodas: LT100004691313
https://www.supernamai.lt/ 8~614 1444 2 Lazdynų g. 21-111 , Vilnius Įmonės kodas: 302333597 Įmonės PVM kodas: LT100004691313
Ieškant nekilnojamojo turto, kartais tenka įveikti skelbimų džiungles ir gebėti atsirinkti sau tinkamiausią informaciją. Norėdami parduoti ar išnuomoti, savininkai ir nekilnojamojo turto tarpininkai neretai pateikia ne po vieną to paties objekto skelbimą. Tačiau kol kas nedaug kas pagalvoja apie kitus svarbius dalykus, pavyzdžiui, ne tai, kaip kuo labiau pareklamuoti objektą, bet kaip jį kokybiškai pristatyti rinkai.

Ieškant nekilnojamojo turto, kartais tenka įveikti skelbimų džiungles ir gebėti atsirinkti sau tinkamiausią informaciją. Norėdami parduoti ar išnuomoti, savininkai ir nekilnojamojo turto tarpininkai neretai pateikia ne po vieną to paties objekto skelbimą. Tačiau kol kas nedaug kas pagalvoja apie kitus svarbius dalykus, pavyzdžiui, ne tai, kaip kuo labiau pareklamuoti objektą, bet kaip jį kokybiškai pristatyti rinkai.

Objekto nuotraukos nekilnojamojo turto skelbimuose yra antras svarbiausias kriterijus (po kainos), ieškant būsto, rodo nekilnojamojo turto portalo Aruodas.lt atliktos apklausos rezultatai. Netgi šimtas procentų respondentų sutinka, kad objekto nuotraukos skelbime yra labai svarbu – kiekvienas interesantas nori pamatyti, kaip atrodo objektas, kuris siūlomas.

Netgi 83 proc. respondentų pripažįsta, kad jiems rūpi skelbimuose pateikiamų nuotraukų kokybė. Jei skelbime pateikiamos akivaizdžiai nekokybiškos, susiliejusios, neapverstos, kad būtų patogu žiūrėti, nuotraukos, netgi 60 proc. asmenų ima galvoti, kad su konkrečiu siūlomu objektu kažkas negerai, dar 30 proc. nebežiūri tokio skelbimo, nes jis atrodo neinformatyvus ir atmestinai įdėtas. Vos dešimtadaliui respondentų nekokybiškos nuotraukos neturi įtakos tolimesniam domėjimuisi tuo objektu.

Aruodas.lt apklausos duomenys atskleidė, kad pirkėjams ar nuomininkams įdomiausia pamatyti, kaip atrodo būsto vidus (33 proc.) arba koks yra siūlomo nekilnojamojo turto objekto planas (20 proc. respondentų). Toliau domimasi būsto išore, tad vartotojai pageidauja, kad būtų pateikiama ir išorės nuotraukų, taip pat norima matyti objekto vietą žemėlapyje (su apibrėžtu plotu, kuris priklauso objektui, jei paduodamas sklypas). Mažiausiai paklausos sulaukia interjero ar aplinkos detalės.

Atliktos apklausos rezultatai parodė, kad nuotraukos nekilnojamojo turto skelbime gali būti bene pagrindinis kriterijus, patraukiantis vartotoją labiau pasidomėti skelbimu, įsigilinti, koks konkrečiai objektas siūlomas. Gražios, kokybiškos, tinkamai paruoštos nuotraukos skelbimuose gali paskatinti daugiau būsto ieškančiųjų peržiūrėti skelbimą, o galbūt ir įsigyti ar išsinuomoti siūlomą objektą.