Sugedo šildymo ar šaldymo įranga? Padės draudimas
Kaip atskirti koks įvykis yra garantinis ir koks ne?
Dažniausiai kylantis klausimas sugedus įrangai – ar tai garantinis atvejis? Pateikiame jums sąrašą atveju kai garantija negalioja. Garantija netaikoma elektros prietaisų defektams, atsiradusiems dėl:
• Naudojimo ne pagal paskirtį.
• Dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų.
• Dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų.
• Dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo.
• Jei prietaisą remontavo tam neįgaliotas (ne kvalifikuotas) asmuo.
Standartiškai įrangai suteikiama dvejų metų garantija, tačiau yra būtinoji sąlyga – atlikti profilaktinę įrangos apžiūrą pirmaisiai metais. Neatlikus šios procedūros jūs prarandate garantiją antriems metams.
Įranga sugedo, garantija negalioja. Ka daryti?
Tokiais atvejais galite kreiptis į Gedarta.lt komandą, kuri atsiųs meistrus ir nustatys tikslią gedimo priežastį. Nustatę tikslią gedimo priežastį, išrašysime defektinį aktą, kurį galėsite pateikti būsto draudimo bendrovei. Dažniausiai draudimo bendrovės kompensuoja gedimo pašalinimo išlaidas, todėl net jei nebeturite garantijos, neverta nukabinti nosies.
Sugedusias detales pakeis Gedarta.lt
Sugędus įrangai yra du pasirinkimai.
• Pirmasis pasirinkimas užsakyti sugędusią detalę ir ją paprasčiausiai pakeisti. Visus šiuos darbus gali atlikti įmonė UAB „Gedarta“, kuri turi tam skirtą servizo meistrą.
• Antrasis pasirinkimas yra keisti visą agregatą. Kai kurie šilumos siurbliai ar rekuperatoriai yra pakankamai seni, todėl atsarginių detalių užsakymas kainuos pakankamai brangiai, todėl labiau apsimokės tiesiog pasikeisti įrangą į naują. Naujus šilumos siurblius bei vėdinimo įrangą taip pat pasiūlys Gedarta.lt vyrukai.