Konferencija „Išmanusis šildymas skaitmeniniame pasaulyje“ pritraukė virš 100 dalyvių
Konferencijos dalyviai turėjo galimybę išgirsti ne tik tris pranešimus, bet ir dalyauti konferencijos pabaigoje vykusioje diskusijoje bei loterijoje, kurioje keliems laimingiesiems buvo įteiktos mokomosios knygos „Šildymas, vėdinimas, oro kondicionavimas“, „Santechniko vadovas“, o taip pat ir kitų pranešėjų įsteigti prizai.
Konferencijos organizatorius Darius Jokubauskas pristatė artėjančius šių metų ŠVOK renginius. Tame tarpe ir metų naujieną – pirmą kartą parodos „Supernamai“ metu (rugsėjo 20-22 d.) vyksiantį montuotojų / santechnikų čempionatą. Jo metu bus galima ne tik laimėti taurę bei solidžius piniginius prizus, bet ir susirungti dėl geriausio montuojo vardo. Čempionato dalyviai varžysis įvairiose rungtyse, tokiose kaip grindinio šildymo, WC potinkinio rėmo, sifonų montavimas, maišytuvų pajungimas ir kt.
Pirmąjį pranešimą “Išmanumas – svarbiausia NIBE šilumos siurblių kryptis” pristatė UAB “Ekoklima” direktorius Robertas Kleštornas. Dalytąsi patirtimi apie šilumos siurblio, kaip išmanaus įrenginio, naudą galutiniam vartotojui ir gamintojo atstovams. “NIBE sukūrė naują efektyvų įrankį, leidžiantį greitai bei lengvai valdyti šilumos siurblį. Naudojant internetą ir NIBE Uplink programėlę, galite gauti informaciją apie šildymą ir šilumos siurblio būseną Jūsų namuose. Kiekvienas mūsų klientas yra įvedamas į sistemą, ir jeigu jis naudoja šią programėlę, mes efektyviai ir be didelių laiko sąnaudų galime išspręsti iškilusias problemas nuotolini būdu.”- teigė R. Kleštornas.
UAB “Danfoss” šildymo sistemos DEVI pardavimų vadovas Marius Žardalevičius auditorijai paruošė išsamų pranešimą “Išmanūs ir efektyvūs šildymo valdymo sprendimai”, kuriame pristatė išmaniuosius termostatinius valdiklius, valdomus telefonu. “Šie įrenginiai elektros sąnaudas, skirtas šildymui, sumažina iki 25 proc, o norimą komforto lygį vartotojas gali palaikyti net ir nebūdamas namuose” – pastebi M. Žardalevičius.
Konfereciją vainikavo sertifikuoto vadybos konstultanto Justo Gavėno, UAB “Talentų namai”, pranešimas “Kas išmanesnis: pirkėjas, pardavėjas ar prekė?”. Jame ne tik paveikiu tekstu, bet ir vaizdžiomis iliustracijomis, buvo perteikta marketingo proceso esmė: “Žmonėms reikia pardavinėti situacijas…” – teigė J. Gavėnas.