ESO rekomenduoja – įmonės taupo: verta rinktis palankiausio tarifo planą

ESO Paslaugų tarnybos direktoriaus Renaldo Radvilos teigimu, itin daug įmonių, pasirašydamos elektros energijos tiekimo sutartis pasirenka elektros tarifų planus, o kintant verslo procesams ir elektros poreikiams nepasitikrina ar teisingai pasirinktas persiuntimo tarifo planas. Todėl ESO, kaip atsakingas partneris, įvertinęs vartojimą, rekomenduoja savo klientams pasirinkti tokį planą, kuris būtų naudingiausias:
„Klientai vis dar patiria per dideles išlaidas už elektros energiją. Neteisingas pasirinkimas išaugina klientų sąskaitas. ESO specialistai pasirengę patarti, pakonsultuoti visus, ieškančius palankiausio elektros persiuntimo plano įmonei“, – sako R. Radvila.
Preliminarūs skaičiavimai rodo, kad daugiau nei 4 tūkst. verslo klientų, valdančių beveik 6,5 tūkst. elektros energiją naudojančių objektų, turi galimybę mokėti mažiau, jei pasirinktų palankesnius elektros energijos persiuntimo tarifo planus. Visiems jiems pateiktos individualios rekomendacijos pasikeisti persiuntimo tarifo planą, kuris, ESO specialistų vertinimu, labiau atitiktų elektros energijos vartojimo ir kainos santykį.
Savo elektros energijos vartojimą ir ar taikomas persiuntimo tarifo planas yra palankiausias klientai gali stebėti ir patys, nelaukdami kasmetinių ESO vertinimų ir patarimų –prisijungę prie savitarnos svetainės: www.manogile.lt -> Mokėjimai -> Tarifo plano keitimas arba svetainėje www.eso.lt
ESO primena, kad klientai įprastai keisti elektros persiuntimo tarifo planą gali vieną kartą per 12 kalendorinių mėnesių nuo pasirinkto tarifo plano taikymo dienos. Kitu atveju, tarifo plano keitimas galimas per 2 mėnesius nuo naujų elektros energijos tarifų įsigaliojimo dienos.
Įmonėms ESO taip pat rekomenduoja įsivertinti naudojamos galios būtinybę – kartais tai taip pat gali būti neišnaudota įmonės energetinio efektyvumo galimybė.