SEO paslaugos – galimybė mažesniems verslams dominuoti paieškoje
Kodėl konkurento puslapį Google rodo aukščiau?
Google ir kitų paieškos sistemų algoritmai skenuoja visas svetaines, kurios yra viešai skelbiamos internete. Nuskenavus svetaines, jos yra reitinguojamos pagal daugybę kriterijų.
Visų pirma, svarbu, kad puslapyje būtų sutvarkyti vidinio SEO pagrindai – užpildyti meta pavadinimai, meta aprašymai, sudėliotos antraštės, sudėti aprašymo tekstai prie paslaugų, prekių, produktų puslapių, patalpintos ir aprašytos nuotraukos, sudėtos vidinės nuorodos iš vienų į kitus vidinius puslapius. Patys aprašymų tekstai turi būti kokybiškai aprašyti, nekopijuoti.
Svetainė turėtų greitai užsikrauti tiek žiūrint per kompiuterį, tiek per mobiliuosius įrenginius – planšetes, išmaniuosius telefonus.
Kitas svarbus kriterijus, lemiantis reitingavimą Google organinėje paieškoje, yra išorinio SEO situacija. Išorinis SEO paremtas atgalinėmis nuorodomis į optimizuojamą interneto puslapį iš kitų svarbių svetainių. Tas puslapis, kuris turės daugiau ir labiau vertingų atgalinių nuorodų – tikėtina, kad bus palankiau vertinamas Google ir paieškoje bus rodomas aukštesnėse vietose. O puslapis, kuris neturi daug stiprių atgalinių nuorodų, paieškos variklio akyse neatrodys kaip patikimas ir vertas rodyti rezultatų viršuje.
Kokybiškų SEO paslaugų nauda verslams
Lyginant su kitais skaitmeninės rinkodaros kanalais – svetainių optimizacija yra vienas efektyviausių ir pigiausių internetinės rinkodaros kanalų. Organinės paieškos rezultatų puslapio sąrašo viršuje esančios svetainės sulaukia didelio lankomumo ir pasitikėjimo iš potencialių pirkėjų. Žmonės pasitiki aukštose pozicijose esančiomis įmonėmis ir iš jų mieliau perka prekes ar užsako paslaugas.
Kai kurios įmonės, besirenkančios skirtingus digital marketingo kanalus pastebi, kad SEO sudaro iki 65% visų interneto reklamos kanalų konversijų. Daugiau negu pusė pardavimų, užklausų ir skambučių ateina per natūralią paiešką.
Profesionalias SEO paslaugas teikia Digital Star